onsdag 25 augusti 2010

Hemma igen

Jag hade tänkt blogga från Aruba men det blev inte så. Det var alldeles för intensivt, varmt, vackert för att jag skull öppna datorn några längre stunder (och när jag gjorde det så hade jag en krönika som var tvungen att bli skriven). Så nu är jag hemma igen. Kroppen känns som vadderad på insidan av jetlag och fjällande på haka och näsa. Vilken resa - helt otroligt vad man kan uppleva på kort tid om man ger sig sjutton på det. Jag har bott på samma hotell som Greta Garbo en gång gömde sig på, ätit hummer tills jag storknade, snorklat över ett vrak från andra världskriget och badat vid några av världens bästa stränder. Bland annat. Jag lovar att lägga upp mer bilder så fort jag kan!

Flamingo vid Renaissance island, en exklusiv strand-ö enbart för hotellgäster som vi fick titta på en dag. Flamingorna stolpade oblygt omkring bland solstolarna, surrealistiskt var ordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar