torsdag 11 april 2013

Vad jag tänker på just nu

Jag har inte mycket att berätta idag mer än att jag tänker orimligt mycket på dessa saker:

- Alla säger att det ska bli vår på måndag. 15 grader, 16 grader, buden varierar. Men ändå: VÅR!
- Hur relationerna i "Game of thrones" egentligen ser ut och vem som är vem. Jag och Martin är på avsnitt tre, säsong två nu och jag fattar fortfarande ingenting. Fantasy alltså, det är inte riktigt min grej. Men spännande.
- Nordkorea. Jag har loopat på att Nordkoreas beteende liknar min före detta grannes, vilket nog säger mer om grannen än om Nordkorea.
- Magsjuka. Jag har blivit paniskt rädd för magsjuka efter att vi haft det oräkneliga gånger i vinter. Inte. en. gång. till.
- En hemlig sak. En hemlig, SPÄNNNANDE sak som jag inte vet om den blir av eller inte. Men jag målar upp scenarion framför mig hela tiden hur det kommer bli om det blir av... Åh, outhärdliga väntan.


Annars är det mycket barnen och jag de här dagarna. Han längst ner skolas in på förskolan precis nu, så man får jobba på så gott det går mellan alla hämtningar och lämningar.

1 kommentar:

  1. Åh, jag gillar fantasy... och särskilt Game of thrones! Jobbigt att man måste vänta en vecka mellan varje avsnitt nu ;) Och sen gillar jag förstås spännande hemliga saker också :)

    SvaraRadera