lördag 5 juni 2010

Awarded!



Hurra, jag har fått mitt livs första blogg-award! Den kommer från finfina Agnes, som tycker som jag och skriver som en stjärna. Tusen tack! I awarden ingår att man ska publicera den tionde bilden från sin blogg, så här kommer den. Den är från ett inlägg om bröllopsfotografering, en extrajobbshobby jag har!



Lägger också in en bild från min första blogg, Matildabloggen, som numera är lösenordsskyddad och inte lika uppdaterad som då. Men under Matildas första år var den min räddning och livlina, oj vad jag skrev. Notera att jag har en AMNINGSTRÖJA på bilden, det var inte många veckor jag hade användning för den. Kul att visa den här bilden faktiskt, med tanke på att mycket av den här bloggen handlar om flaskmatning.


Sen ska jag själv prisa fyra personer, här får ni, fina människor!

Emma för att du är min fina bloggvän som betyder så mycket och som numera också är min författarkollega.
Daniel (som även Agnes har prisat) för att han skriver så bra och för att han gav mig sin tid till en fin bokintervju.
Mirjam som är så ung och ändå har livet så klart för sig och kör på sin grej, och som jag nyligen hade nöjet att få träffa. Och som dessutom har en himla inspirerande blogg!
Maria som skriver om Ester och Emil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar