onsdag 15 augusti 2012

Mitt i första höstterminsveckan

Det är onsdag, tredje vardagen är här. Än så länge känns allt rätt så bra. Jag är hemma med Pontus som far omkring som en skottspole (vad ÄR en skottspole egentligen?) genom rummen, försöker komma i ordning i lägenheten så smått, det kommer att ta hela hösten. Vi hade ju faktiskt inte bott här särskilt länge när allt hände i våras och alla saker man brukar göra kom av sig. Jag har också tagit på mig lite jobb, så klart. Det kan jag aldrig låta bli. Jag har fyndat en kaffebryggare och ska åka till Stockholm ikväll och träffa en fin person.

Förresten, ni som har tidningen Mersmak kan just nu se exempel på vad som skapas på mitt kontor. Liselotte Forslin och Ulrika Ekblom har gjort ett fint kärftskiva-jobb där en viss välbekant dotter till mig fick vara med på ett hörn! Bläddra fram till sidan 18 här eller leta på bilden härunder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar