måndag 17 december 2012

Bestulen

Jag har blivit av med min mobil. Herregud vad handikappad man känner sig. Jag minns när jag reste till Borneo och vi satt i en tuk tuk och jag fick mobil-fantomkänslor av vibrationerna. Lite så är det nu med, hela tiden. Går runt på stan och ser potentiella Instagrambilder, vill bara ringa någon medan jag sitter och kör, vill kolla Facebook varannan sekund. Det är nog bra för mig att vara mobillös ett par dagar.
Men det är INTE bra för mitt jobb, det är det som gör mig superstressad. Vill inte missa några chanser eller vara ineffektiv. Så jobbar på att lösa problemet helt enkelt. Tills dess - mejla! Jag kollar mejlen hela tiden, eller så ofta jag hittar nätverk med laptopen. Kände mig som en galning när jag körde längs Valhallavägen idag och stannade var femtionde meter i någon ficka för att leta efter olåsta nätverk att tjuv-surfa på. Vid Fältöversten fick jag napp, triumfen! Det syns på mig på bilden hur nöjd jag var med mig själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar