lördag 15 december 2012

Fotothing



En gång i tiden var jag väldigt aktiv på ett fotoforum som hette Fotothing. Det var långt före Instagram och Twitter, till och med före Facebook (herregud, har det funnits en tid före Facebook?!?) .  Det var ett behagligt enkelt format, en bilddagbok som jag uppdaterade lite då och då. Sen har jag helt glömt det. Men mina bilder där ligger kvar och jag har inte hjärta att avsluta kontot. När jag tittade igenom dem nu hittade jag saker jag helt hade glömt. Fina, fina saker som väcker minnen för mig! Och så kom jag att tänka på de vänner jag fick genom Fotothing, speciellt Dora som visade sig bo nästa stad och som jag träffar rätt så ofta, som jag skrivit flera artiklar om, som var med och arrangerade min möhippa och vars son nu är jämngammal med Pontus. Vi hade aldrig hittat varandra utan Fotothing. Sociala medier har verkligen gett mig mycket, i ganska många år redan!

Här kan ni kolla in min Fotothing.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar