lördag 17 augusti 2013

Ett meningslöst foto i timmen (nästan)

Här bjuder jag er på "Ett foto i timmen" ala storbloggare... Men fattar nog varför jag aldrig blir någon stor bloggare - lyckades ju bara fota tills arbetsdagens slut och inte ens det lyckades jag med särskilt bra... men håll till godo!

07.10
Morgonkaos. Jag sticker snabbt som sjutton till tåget men Martin fixar det och lämnar barnen på förskolan. Jag åker tåg.

09:00
Är framme vid Mariatorget och dricker kaffe på Mellqvist. Panikläser på inför mötet jag ska på.

10:10
Möte i närheten av Mariatorget. Kan inte berätta mer än så just nu. Men hittar en spegel på innergården.

11:05
Har visst blivit kusinen från landet och åker åt fel håll med t-banan.

12:10
Äter lunch med brorsan, glömmer fota. Såklart.

13:00
Fotar en professor utanför stadsbiblioteket.


14:00
Förlagsmöte! Men är inte tillräckligt hemma för att fota därinne än... Kanske nästa gång.

15:30
Ytterligare en kaffe på Mellqvist, den här gången på Rörstrandsgatan. Men nu är hjärnan ett mos, jag har inte mer att ge den här dagen eller veckan, så då är det tur att...

17:00 och tills mycket senare
... Man kan träffa kära Sofie på vin och indiskt. Men det glömde jag fota, som sagt så den kanske mest trevliga biten av min dag kommer ni aldrig få se.Lovar bättring nästa gång! Hejdå från ett menlöst blogginlägg.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar