torsdag 28 januari 2010

vabdag

I dag är det snökaos ute och vab-dag inne. Helt okej känns det faktiskt, speciellt som Matilda inte är jättesjuk utan mest förkyld och hade ett misstänkt rinnande öga i morse (som är bra nu). Det var så mycket snö att det inte gick att dra pulkan ute med Matilda i när vi var i parken. "Bär mig mamma, bär mig det är för mycket SNÖ" sa hon men ville ändå vara i lekparken och höra allt det vanliga (gunga, klättra upp i tornet och låtsas köpa glass, rida på älgen, åka rutschkana, gunga). Här hemma är det komplett kao och röra som vanligt. Men det är så himla bra, sen mitt inlägg häromdagen som jag fick så otroligt mycket positiv respons på så känns det inte lika jobbigt längre. Jag är inte ensam om mitt kaos, det känns så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar