torsdag 19 november 2009

F'låt redaktörn

Den här veckan är jag efter med allt. Jag avskyr att lämna så sent att jag får panikmejl från redaktionerna och den här veckan har det hänt. Måste göra något åt situationen men evigt vabande, sömnbrist, tvåårstrots och allmän ledsnad har gjort det svårt att orka precis de här dagarna. Förlåt, alla mina kära uppdragsgivare. Jag tror på bättring, bättring redan i eftermiddag. Ser trots allt lite blå himmel mellan molnen därute i dag och den tunga dimman har lättat. I dagens UNT kan ni hitta ett reportage som jag och Pernilla gjort om en etiopisk restaurang här i stan. Klicka här för att läsa.
En annan bonus i dag som dämpade tröttheten lite var att jag fick lite nyårssupé till lunch. Händer bara på mitt kontor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar