onsdag 12 januari 2011

Dag 12: I min handväska

Jag har skjutit på detta inlägg, måste jag erkänna. Väntat på att min handväska ska bli sådär rolig och intressant som andras verkar vara, med chanelläppstift och ett gammalt tunnelbanekort från New York och någon gullig liten pryl jag fått skickad av en hemlig beundrare. Tyvärr så har inget hänt och min väska är full av rätt tråkiga saker. Here it goes. Allt är fotat med min Iphone, som också låg i väskan.

Väskan är jag iallafall nöjd med! Det är en brun axelgrej i grovt tyg som jag köpte i Bangkok.


En bankdosa


Ett halsband med en ekorre (roligaste grejen i väskan, helt klart!) från Etsy som jag råkade köpa när jag letade smycken till bröllopet.


Ett minneskort


Hörlurar


En hopvikt femtiolapp


Plånbok med blommigt foder


Vit kofta


Läppgrejs


En lapp med anteckningar om ett av mina senaste uppdrag


En hög oöppnade fönsterkuvert, bland annat ett hotfullt årsbesked från CSN...


Handsprit


En krona


Hårspänne som jag aldrig använt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar