måndag 24 januari 2011

En dag på jobbet


Jag har i mitt jobb alltid, alltid med mig mitt anteckningsblock. Jag skulle helt enkelt inte klara mig utan även om jag allt som oftast har stora problem med att tyda min egen handstil. Jag gillar verkligen de bilder Pernilla brukar ta på mig in action när jobbar, ett av få tillfällen när jag faktiskt inte är ett dugg medveten om hur jag själv ser ut och beter mig utan bara ser det som finns runtomkring. Idag hittade jag den här gamla bilden när jag intervjuar en helikopterförare efter en flygtur över Grand Canyon.

Den här bilden när jag rapporterar ett julbord är mer vardagsaktig, och faktiskt (kanske inte så förvånande) också mycket mer representativ för hur mitt jobb vanligtvis ser ut.

Jag tror jag ska försöka be Pernilla att ta fler såna här bilder på mig, det kan bli en liten serie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar