torsdag 13 januari 2011

Dag 13: Den här veckan

Den här veckan har inte blivit som jag trodde.

Vad jag tänkte i söndags kväll: Åh vad skönt att få börja jobba igen, jag längtar till loftet. Jag har så mycket inspiration.
Vad jag tänker i dag fredag: Åh jag vill bara gå hem. Hur kan det bara vara en vecka sen jag var ledig? Hur kan jag inte ha hunnit med någonting alls den här veckan?

Jag har till och med fått ge bort ett jobb till Pernilla för att jag inte orkade.

Men det har hänt en massa annat istället. Jag har druckit cava med fina, fina tidigare nämnda Pernilla. Jag har varit hos läkaren. En släkting till Martin har varit svårt sjuk och blivit bättre igen. Och bäst den här veckan: min bror och hans fru fick en liten rödhårig son i natt. Jag är så glad för deras skull!
Nu kommer helgen. Jag ska få besök av två fina vänner som jag träffar alldeles för jättesällan. Och förhoppningsvis får jag träffa den där rödhåriga lilla skrutten också!

Nu du brorsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar