onsdag 23 maj 2012

Förändringar på jobbet

Just nu upplever jag att det kommer ske en stor förändring inom mitt jobb framöver. Inte så att jag har något nytt på gång. Tvärtom, flera av mina absolut största uppdragsgivare har plötsligt, av olika anledningar, bestämt sig för att sluta köpa in frilansmaterial helt och hållet (alltså inte bara av just mig, vilket väl är tur). Så nu känns det som att det verkligen gäller för mig. Jag måste vara kreativ och komma på nya sätt att ha en stadig inkomst. Det känns lite.. tomt liksom. Med bara luft under fötterna. Visst kommer det dyka upp något? Det är minste tre år sedan jag senast inte visste vad som händer till hösten. Jag vet ju av erfarenhet att det alltid löser sig, tur att jag vet vad jag håller på med iallafall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar