lördag 5 maj 2012

Inred med världen som inspiration

Ett av de häftigaste inredningsjobben jag gjort var när jag besökte Joakim Bengtssons hem i Landskrona. Han driver Helsingborgs auktionsvek och är också expert i SVT:s "Antikrundan". Alltså vilket hus. Helt makalöst. Han brukar låna ut huset också, till kurser och visningar och varje år har han julmys där med olika aktiviteter. Jag kommer aldrig glömma hur det var att vandra omkring där med kameran och stativet, som en märklig men trevlig dröm helt klart.
Jag skrev den här artikeln, "Inred med världen som inspiration", dels för att få chans att använda en av mina bilder därifrån. Men artikeln är också intressant, läs den! Den har publicerats i Direktpress tidningar över hela landet. Klicka på bilden för att läsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar