fredag 20 mars 2009

Göteborg



Ett snabbt inlägg från TUR-mässan i Göteborg. Hela dagen i går var ett intensivt kaos som bland annat innehöll ingredienser som borttappad plånbok, inbjudningar till resor i bland annat Litauen och Indien och kåldolmar med redaktionen på resetidningen. Hinner inte skriva mer just nu egentligen men kanske återkommer till vad mässdagarna gav mig mer än värkande ben och baksmälla efter för mycket gratis vin och champagne! Och lånade pengar, min plånbok var verkligen tappad, på spåret mellan pressbyrån och X2000 på Uppsala central. Precis när jag hade ringt och spärrat betalkort, körkort och hela mitt personnummer hos olika kreditföretag så ringde en kille som hade hittat den... Ska hämta den i morgon. Tur med goda vänner som kan ställa upp så att resan inte blev helt misslyckad!
Förresten, är det inte deppigt med vuxna mäniskor som beter sig som sluddrande idioter bara för att det bjuds på gratis? Fanns en hel del sånt i montrarnas efterfester här i går. Många människor som var precis så som jag tyckte att vuxna var när det var som mest pinsamt när jag var liten. Jag vill inte vara vuxen när jag ser sånt.



Jo. Längst bak. det är Jerry Williams. På mingel I Göteborgs monter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar