torsdag 24 september 2009

Busy busy

Just nu har jag massor att göra verkligen. Det är:

- Tidningsbilagan jag är redaktör för, lämning om ett par veckor men massor kvar.
- Ett större jobb till UNT City om en hemlig sak.
- Bilder från bröllopet förra helgen som ska rensas och redigeras.
- Två DDR-jobb som ska skrivas och bilderna väljas och redigeras, som tur ett tag kvar till publicering.
- Amningsboken, mitt bästa och lyckligaste projekt just nu. Vi ska äntligen börja med intervjuerna!
- Två jobb för en kundtidning som jag gjort men inte skrivit, med lämning på måndag.
- Två matreportage till UNT, båda ska göras nästa vecka.
- Föräldramöte ikväll, mitt livs första.
- New Yorkresa för resetidningen om lite mer än två veckor.
- Dagishämtning och lämning, egen tid, tid med familjen, fritid.

Det låter nästan som en dikt. Fler uppdrag? Det är bara att ringa, jag personifierar "många bollar i luften" och "spindeln i nätet"just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar